emelieochsaras

Alla inlägg under maj 2011

Dagens humör: Helt okejj , lite trött

Dagens mående: Super!

Dagens borde: Ringa Sara

Dagens frisyr: Hängade med luggen uppsatt med hårspänne

Dagens smink: Mascara, foundation

Dagens klädsel: Jeans shorts , vit lite genomskylnig tröjja

Dagens planer: Ut och springa

Dagens materiala vill ha: Navelpiercing

Dagens fundering: ...

Dagens beroende: Min nya parfym (So...? Sinful)

Dagens tråkigaste: -

Dagens längtan: Sommarlovet!

Dagens tidning: Posh24

Dagens låt: Price tag - Jessie J , B.O.B


/ E


Hejj ! ♥

Vaknade klockan 13:15 idag , jag var sjukt trött eftersom jag var tvungen att gå upp klockan 4 igår . Jag gjorde mig ordning och sedan kom Michaela , har inte vart med hon på jätte länge . Vi har spelat minigolf , jag vann inte men det var riktigt kul . Fast jag vinner aldrig på miniglof ... efter det blev det äta sluch i solen , underbar ! Vädret är helt awesome . Men jag kan tyvär inte lägga upp bilder på vad jag köppt för min kamera är urladdad så jag får göra det en annan dag . Vi hörs imorgon eller något !

Ha det bra ,

/ E


 



Hej!

Imorses åkte jag och Gabriella iväg mot skövde, först tog vi oss en runda på  commerce och sen åt vi på kebabhouse tror jag det hette, om ni åker till skövde nån gång måste ni äta där!

Sen åkte vi till Skövde badhus, det var riktigt roligt!

Vi var väl och bada i ungifär i 3timmar, men det räkta faktiskt.

Sen åkte vi hem och åt och sen åkte jag hem till Gabriella och målade naglarna och lite andra roliga saker 


Ha en fortsatt jätte bra helg!
Kram Sara


Sara la också ut denna men det är sjukt söt !

/ E



Om ni inte kan se den så trycker ni bara på denna länk : http://www.youtube.com/watch?v=iEN-kHe5o_Y


Hejj kom hem från Ullared för ett ganska bra tag sedan , fick ganska mycket köppt .. lite allt möjligt fick följa med mig hem . Ska ta kort på allt imorgon och lägga upp det på bloggen imorgon kväll . Justin Bieber var med på "kvällen är din" så himmla underbar är han . Naww , jag vill också träffa han ... men nu sticker jag till tv:n för nu börjar en av mina favorit filmer : Djävulen bär prada , underbar film . Värd att se   


/ E

Ne det ville visst inte gå att visa men gå in själva på youtube och sök på:
High five for first kissing.

Dom hur gullig som helst så gå in och kolla !


Hej!

Det måste ha blivit nånting fel när jag skulle ladda upp klippet, men jag försöker en gång till:
Så söta! 


 

Hej!


Kom hem från skara ishall för en stund sen, första träningen på riktigt länge! Vissa liggpirutter och sittpiruetterna gick riktigt bra!

Och efter oss så skulle några andra åka och då satt Joshi Helgesson jättenära oss  och knöt skridskor, det var lite roligt  


Och imorgon åker jag och Gabriella iväg till Skövde badhus, det blir första gången för mig i alla fall 


Sog ett urgulligt klipp på facebook förut som jag bara måste visa för er:

Är dom inte hur gullig som helst?  


Kram Sara !

Presentation


Emelie & Sara ♥
2 tånors tjejers liv !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att vi ska skriva mer om här på bloggen ? :)
 Mode
 Foto
 Kändisa
 Vår vardag
 Träning
 Skolan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards