emelieochsaras

Alla inlägg den 10 maj 2011

Justin Bieber bilder som rör sig ♥


                    


UNDERBARA BILDER !


Justin ♥ Emelie




/ E

Hejj ,

skoldagen har vart helt okejj men riktigt lång . Körde även cooper idag , 7kt nöjd 1 och 1/2 minut bättre en förra gången ... det löndade sig att springa spåret några gånger iallafall . Snart bär det av på konståknings träning på is i Skara . Ska bli riktigt kul och jag taggar för fullt . Men innan blir det plugg !


Föresten , headern är absolut bara tillfällig , det kommer en ny på lördag eller söndag för jag och Sara ska ut och ta kort på lördag ! :D


/ E


 

Hej!

Jag vet inte ifall ni har sett proactive reklamen men jag har sett den några gånger nu och jag verkligen älskar den! För att Justin är med:) den ska jag allt ta och köpa så fort jag bara kan!   


Aja, vädret idag har varit helt underbart! Och ska snart ut och sola innan jag börjar med läxorna....


Ha det jättebra!

Kram Sara!

My Bieber    

Presentation


Emelie & Sara ♥
2 tånors tjejers liv !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att vi ska skriva mer om här på bloggen ? :)
 Mode
 Foto
 Kändisa
 Vår vardag
 Träning
 Skolan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards