emelieochsaras

Alla inlägg den 30 maj 2011

Hejj ,

Måndags mornar är alltid jobbigast . Man är så sjukt trött efter helgen ...

Skolan var som vanligt och efter skolan drog man hem , då blev det plugg . Har matte prov på onsdag , och mina föreldrar jobbas så dom kan inte hjäpa min , typiskt ! Jag kommer helt seriöst få icke gordkänt ...

Efter jag hade pluggat kom Sara , då blev det lite allt möjligt !

Just nu drogar jag Justin Bieber musik som vanligt . äääälskart . Skulle inte kunna leva utan hans musik ,   

Snart blir det ännu mer plugg , och kanske tv:n ?!


Hahaha , imorgon ska det bli 21 grader . Värme i mitt hjärta ♥


Ha det bra ,

puss

/ E


 

Hejhej!

Tänkte berätta lite snabbt om helgen :

I fredags sov jag och emelie över, kollade vi på Never say never, underbar film! 
I lördags åkte jag och emelie iväg till Trollhättan, Överby, hitta tyvärr inga bra bilder till dom men jag köpte i alla fall

fondation från H&M för 139kr.

BH från H&M 129kr.

Och ljuslyktor från Indiska 60kr.


Och igår hängde jag med emelie till klassfotbollen för att stå i kiosken sen åkte vi iväg till farmor och farfar för att fira morsdag :)


Och nu ska jag väl ta och sätta mig och börja plugga lite.


Ha det bra!

Kram Sara!


   

Presentation


Emelie & Sara ♥
2 tånors tjejers liv !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att vi ska skriva mer om här på bloggen ? :)
 Mode
 Foto
 Kändisa
 Vår vardag
 Träning
 Skolan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards