emelieochsaras

Alla inlägg den 2 maj 2011

Dagens humör: Glad

Dagens mående: Super!

Dagens borde: Lägga mig

Dagens frisyr: Hängade med luggen uppsatt i en fläta

Dagens smink: Mascara, Puder & lite rouge

Dagens klädsel: Jeanstajts och en vit stickad tröja

Dagens planer: Sova 

Dagens materiala vill ha: Ny mobil

Dagens fundering: ...

Dagens beroende: läppglanset

Dagens tråkigaste: -

Dagens längtan: Sommarlovet!

Dagens tidning: Frida

Dagens låt: Som jag hade dig förut - Melissa Horn & Lars Winnerbäck


Kram Sara!



Hejhej!

Efter skolan idag så tog jag och emelie oss en sväng på stan där jag köpte den här gulliga jumpsuiten:

Och en fridatidning och lite tuggimin  

Dagen har varit riktigt bra för att vara en måndag!


Ha en fortsatt jättebra dag!

Kram Sara!   

Hejjsan ♥

Dagen har  varit som vanligt  inget anorlunda har hänt . Efter skolan drog jag och Sara ner på stan för att köpa den underbara jumpsiuten på gina för 149:- det blev även en fika på fifflers . Snart ska jag dra iväg på träning så jag får väll börja göra iordning mig lite smått . Ananrs händer inte så mycket ikväll förutom att justin bieber är med på kvällens CSI avsnitt , klockan 21:00 tv5 . Farmor och farfar lovade mig att göra en skiva med det avsnittet på , moahaha då kan jag kolla på den hela tiden ju ! *HAPPY*   

Ha det bra allihopa !

/ Emelie ♥


Köppte den svarta jumpsiuten och sara dne blommiga !


 


Presentation


Emelie & Sara ♥
2 tånors tjejers liv !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att vi ska skriva mer om här på bloggen ? :)
 Mode
 Foto
 Kändisa
 Vår vardag
 Träning
 Skolan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards