emelieochsaras

Alla inlägg den 23 maj 2011

Jag är stolt över dig Justin ♥

 

Du tog hem 6 awards , du är grym med din heta guldiga kavaj .       Vi beliebers är mer än stolta !



                


Gaaassssssssshhhhh , ser ni bilderna . Jag dör , min bieber det !


/ E

Hejj på er !
Är riktigt sliten efter helgen , skulle behöva en helg till . Jag hade huvudvärk i skolan och mådde inte bra men nu mår jag självklart bättre . Efter skolan har jag inte gjort ett dugg , ätit och datan har det blivit . Engelska och syslöjds prov denna veckan , jag dööör vad mycket plugg det kommer bli . Men nu ska jag gå och käka mumsiga pannkakor . Ha det bäst , hörs imorgon eller något !   

 

Hejdå ,

kramis

/ E

 

inte den bästa bilden men ändå , den är nytagen ! ;)

 

 

Hejhej!

Åkte hem lite tidigare ifrån skolan idag för att jag verkligen inte mådde bra.

Och nu har jag kollat på lite film och äit glass 

Det blir tyvärr ingen träning ikväll heller, men jag hoppas jag kan gå imorgon igen!







 Kram Sara!













   My angel!   

Presentation


Emelie & Sara ♥
2 tånors tjejers liv !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att vi ska skriva mer om här på bloggen ? :)
 Mode
 Foto
 Kändisa
 Vår vardag
 Träning
 Skolan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards