emelieochsaras

Alla inlägg den 22 maj 2011

Hejhej!

Gårdagen var hur rolig som helst!

Det blev ingen vindsurfing men istället provade jag och Emelie på att segla, det va faktiskt riktigt roligt!

Sen åkte jag, Emelie, Jennifer och Amanda iväg till Villa badet och grillade, hur mysigt som helst!

    


 

Och idag har jag och Emelie vart iväg och kollat på Bea när hon tävla, målat naglarna och bakat kladdkaka som äntligen blev lyckad 

     




Och nu ska jag sätta på Pirates of the Caribbean - Vid världens ände.


Ha det bra

Kram Sara!




Hejj ,

gårdagen var suverän . Grillen funkade inte i början men det löste sig tillslut .Vi hade sjukt mysigt ! Grillade bland annat bananer med choklad i , underbart .

 

Idag var jagoch sara vid ssw för vi skulle titta på beatrice, för hon skulle tävla . Jag tror det gick bra för hon men det var svårt att se på långt håll . Just nu sitter jag hemma hos Sara och vi har nyss ätit vår proffsiga kladdkaka ,som blev sjukt lyckat . Snart ska jag bege mig hem för jag och min familj ska på bio ikväll runt  , det blir Pirates of the caribbean 4 . Ska bli grymmt kul , när jag kommer hem blir det mindre kul , storstädning i mitt rum


Ha det bra ,

kramis

/ E


 

Presentation


Emelie & Sara ♥
2 tånors tjejers liv !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att vi ska skriva mer om här på bloggen ? :)
 Mode
 Foto
 Kändisa
 Vår vardag
 Träning
 Skolan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards