emelieochsaras

Alla inlägg den 6 maj 2011

Ne det ville visst inte gå att visa men gå in själva på youtube och sök på:
High five for first kissing.

Dom hur gullig som helst så gå in och kolla !


Hej!

Det måste ha blivit nånting fel när jag skulle ladda upp klippet, men jag försöker en gång till:
Så söta! 


 

Hej!


Kom hem från skara ishall för en stund sen, första träningen på riktigt länge! Vissa liggpirutter och sittpiruetterna gick riktigt bra!

Och efter oss så skulle några andra åka och då satt Joshi Helgesson jättenära oss  och knöt skridskor, det var lite roligt  


Och imorgon åker jag och Gabriella iväg till Skövde badhus, det blir första gången för mig i alla fall 


Sog ett urgulligt klipp på facebook förut som jag bara måste visa för er:

Är dom inte hur gullig som helst?  


Kram Sara !

Hejj på er !

Har precis kommit hem från skolan och sitter just nu och äter mellanmål !   

Eftersom jag strax ska iväg på konståknings träning i skara , har inte stått på si sens i 30 Mars . Det ska bli riktigt kul , efter träningen sticker jag hem till farmor och farfar för jag ska sova hos dom inatt för imorgon åker jag och farmor till Ullared !   

Hörs imorgon eller på söndag ! Ha det bra .

/ E


 

Presentation


Emelie & Sara ♥
2 tånors tjejers liv !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att vi ska skriva mer om här på bloggen ? :)
 Mode
 Foto
 Kändisa
 Vår vardag
 Träning
 Skolan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards