emelieochsaras

Direktlänk till inlägg 2 juli 2011

www.mohammedialdebis.blogg.se

Hejj Mohammed har börjat en ny tävling på hans blogg : www.mohammedialdebis.blogg.se , man kan vinna 2 biljetter till Britney Spears konsert i Sverige . Hur underbart som helst , kika in på hans blogg och anmäl er till tävlingen allt som behövs göra står på hans blogg , Lycka till !  När ni ändå är inne på hans blogg passa på att läs den också , den är grym ! 


ha det bra,

kramis

/ E


  



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Hejj!   Sitter hemma hos emelie och har precis blivigt sminkad och fått en ny frisyr! Och om en stund drar vi hem till Michan och bakar CupCakes , mumms , mumms     och ikväll blir det övernattning med Emelie och Michan hemma hos mig, Mysig...

Hejj!   Känner mig som världens lyckligaste människa just nu , haha! Dom ringde för några dagar sedan och sa att dom hade hittat min lånemobil på lägret så jag och emelie åkte iväg och hämtade den idag och det var inte bara mobilen dom hade hi...


Halloj!  Förlåt att det inte har blivit nåt inlägg i veckan men det har hänt så mycket.       Just nu sitter jag hemma hos kussarna och myser framför TV:n med chips och godis   Och imorgon blir det en heldag på smögen , underbart!   Ha de...

Hej finns numera på min egna blogg www.emeliebiebers.blogg.se kolla den och kommentera mycket . Puss / emelie :-)...

HALLOJJ ! Vet att det har varit riktigt dålig uppdatering , men det kommer troligtvis bli seg uppdate i sommar . Sitter just nu i bilen och är påväg till örebros badhus med min familj Beatrice följer även med . FETT NICE ! Men jag blogg ar när jag...

Presentation


Emelie & Sara ♥
2 tånors tjejers liv !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att vi ska skriva mer om här på bloggen ? :)
 Mode
 Foto
 Kändisa
 Vår vardag
 Träning
 Skolan

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards