emelieochsaras

Alla inlägg den 20 maj 2011

Hejhej!

Idag tog jag och emelie lite nya bilder till headern så vi fixar väl ihop nånting på söndag kanske :)

Och sen skulle jag ju hänga med Emelie till skara för att kolla på hennes träning men då var det hockey cup så vi fick sitta i gräset och vänta i nån timme ungifär, men kul hade vi allt ändå!    

Och imorgon ska jag och Emelie iväg till båthamnen och prova på vindsurfing. Jag undrar verkligen hur det kommer att gå ;)
Och sen på kvällen blir det grillning med Emelie, Jennifer och Amanda  


Ha en jättebra helg!
Kram Sara  



Här kommer en liten gullig bild på min kanin från idag:


Hejj på er !

Fredag idag , underbart ! Äntligen helg , veckan har varit bra men ändå skönt med helg . Skolan var helt okejj , sista timmen blev det brännboll . Inte det roligaste med bättre en lektion . Just nu sitter jag framför datan och ska nog hämta lite sheez crunchers och sätta på någon gammal bra film eller något !


Imorgon drar jag och sara och testar på vindsurfing (eller beatrice har rättare sagt tvingar oss att göra det ) och på kvällen blir det grillning på villa badet med underbara vänner , bilder kommer antagligen . Håll ut !    


Ha en bra sista fredag ,

för imorgon går jorden under !


Kram / E


 

Presentation


Emelie & Sara ♥
2 tånors tjejers liv !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att vi ska skriva mer om här på bloggen ? :)
 Mode
 Foto
 Kändisa
 Vår vardag
 Träning
 Skolan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards