emelieochsaras

Alla inlägg under april 2011

Hejj ,

vi tänkte att vi gör ett inlägg ihop för vi ska ändå säga samma saker !

Idag har skolan vart precis som vanligt , och idag sover jag(Emelie) troligtvis hos Sara för imorgon smäller det , då drar vi till Liseberg . Så nu taggar vi för fullt .

Ha det bra ,

vi hörs på söndag .


haah kolla denna bilden på oss för typ 1 år sen...


/ Emelie och Sara   


 



Av Emelie Höglund , Sara Magnusson - 29 april 2011 16:37

Hejj ,

här kommer videoinlägget som inte fungerade att lada upp igår .. jag vet fortfarande inte om det funkar , men vi får se  ;)

/ Emelie


Av Emelie Höglund , Sara Magnusson - 28 april 2011 16:21

Här kommer ett videoinlägg !

/ Emelie :D


Av Emelie Höglund , Sara Magnusson - 28 april 2011 14:46

Halojj ,

har inte gjort något inlägg denna veckan , för jag har ett ganska stort SO prov att träna till , och sen har jag haft fullt upp med sportet och vart ute och sprungit osv .


Dagen har vart helt underbar , vädret älskar jag . Så dagens outfit fick bli svarta midje shorts och en kort tröjja . Kanske ska göra ett video inlägg och berätta vad jag har gjort i veckan och ska göra i helgen ? Joo men det kommer troligtvis inte upp fören imorgon eller något .

Ha det bra kära läsare ,

erkänn ni har saknat mina proffsiga inlägg .? :D


/ Emelie ♥


  

Bild från igår när jag och Beatrice satt på torget och mumsade i oss varsin munk .

Hej!

Kom hem från spåret med emelie för ungefär en timme sedan och efter det har jag hunnit med och duschat och ätit lite, och nu sitter jag och försöker göra klart min berättelse som ska vara klar snart.


Och jag har även börjat ha godisförbud från påsk till sista november tror jag att det var.


Och på lördag åker jag och emelie till Liseberg med Sockerbruket, ska bli rikdigt kul!

Men tyvärr missar jag kalaset som är här hemma.


Ha det Super!

Kram Sara!



 

My Swagg's Mean-Justin Bieber!

Av Emelie Höglund , Sara Magnusson - 25 april 2011 18:54

Hej på er !

Ett kvälls inlägg kommer här ,

Kom nyss hem från en spring runda med Sara i spåret . Jag och Sara kände verkligen att vi behövde röra på oss , och förbättra konditionen . Det gick jätte bra , och taggar just nu inför cooper(stavning) testet imorgon i skolan . Men det ska väll gå hyfsat iallafall . Grease går iallfall på tv:n så jag kunde bara se lite i slutet ...


Sista dagen på påsklovet har varit awesome , tack för dagen Sara !   


Ha det bra ,och njut av vädret !


/ Emelie (:


 


Av Emelie Höglund , Sara Magnusson - 25 april 2011 10:29

Hejj    

Sista dagen på lovet , och den ska tillbringas med självaste Sara . Vi ska sola hela dagen tror jag , jag ska bli brun . Alla är ju så bruna och så kommer jag där .. jätte vit.

Senare i eftermiddag drar jag och Sara till UG tror jag . Elller vi får se , det är ju pyssel idag men vi får se för jag vet inte om vi har träning ikväll ;o . Och dit ner kommer kanske Beatrice ,du är grymt saknad tjejen . Hon har vart borta hela lovet ...


Ha det bra i sommar vädret !

Nu går jag och sminkar mig   

Hejjs ,

/ Emelie !



Av Emelie Höglund , Sara Magnusson - 25 april 2011 10:29

Hejj    

Sista dagen på lovet , och den ska tillbringas med självaste Sara . Vi ska sola hela dagen tror jag , jag ska bli brun . Alla är ju så bruna och så kommer jag där .. jätte vit.

Senare i eftermiddag drar jag och Sara till UG tror jag . Elller vi får se , det är ju pyssel idag men vi får se för jag vet inte om vi har träning ikväll ;o . Och dit ner kommer kanske Beatrice ,du är grymt saknad tjejen . Hon har vart borta hela lovet ...


Ha det bra i sommar vädret !

Nu går jag och sminkar mig   

Hejjs ,

/ Emelie !



Presentation


Emelie & Sara ♥
2 tånors tjejers liv !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att vi ska skriva mer om här på bloggen ? :)
 Mode
 Foto
 Kändisa
 Vår vardag
 Träning
 Skolan

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards