emelieochsaras

Alla inlägg under mars 2011

Halojj
Sitter och lyssnar igenom Britney Spears nya album : Femme Fatale . Låtarna är grymma , ni har säkert hört någon utav dom på radion eller något . Annars har skol dagen varit helt okejj , ganska kort dag och på håltimman stack jag amanda och beatrice iväg och käka pizza ! Efter skolan åkte jag och amanda ner till ishallen för att titta på Sara när hon skulle testa , jag skulle ha testar basic 2 och fri 2 men det blev inte så ... Sara testade fri 1 och hon klarade det,  ett grattis till henne skulle göra hon glad!

Ikväll händer absolut ingenting , antagligen tv:n , plugga engelska läxa och välja outfit för morgon dagen . Imorgon ska vi till friskis och svettis på al arbetet , 7kt tråkigt . Man fick välja mellan styrke tärning , spining och boxersice (stavning?) . Aja iaf så fick jag spinning ! Lyckades få upp en bild iaf , men den var inte på skorna :(


  Min nuvarande facebook profilbild :D


- Dream big , Never Say Never !

/ EMELIE HÖGLUND

ps : för er som har twitter så har jag nyss börjat twittra så följ gärna mig !

Jag heter : emeliebieeber !


Hejj, Hejj!

Hoppas att allt är bra med er, med mig allt bra!


Idag i skolan hade vi redovisning i SO och jag hade ämnet Sparta, det gick väl helt okej. 

Och imorgon har jag matteprov, så jag får väl gå och öva lite sen, hehe  


Jag och några från min konståkningsgrupp hade igentligen hyrt ishallen ikväll men tyvärr så var det nåt knasigt som hända, så det får allt bli en annan gång!  


Och imorgon är det det test, så jag hoppas att det går bra. Lite nervös för bakåtpiruetten eftersom att jag fick rest på den sist gång.  


  Ha det bra, Kram Sara 



 

Hejj ,

vet faktist inte varför sara aldrig göra inlägg .

Onsdag idag , har vart en ganska jobbig dag i skolan nästan inga raster och skit . Slutade 14:00 idag iallafall . Ska inte göra någonting idag tror jag , ingen kan ju va så .

Alla har typ prov och skit . Jag och min konståknings grupp skulle ha hyrt ishallen ikväll men den var upptagen så det var lite tråkigt . Ikväll blir det se på glee :D

Ni glömmer väll inte det , tv11 klockan 20:00 ! Tyvärr går det fortfarande inte att få upp bilder här , fattar verkligen inte varför ... ahja ni får bild på skorna så fort det funkar :)


- Dream big , Never Say Never !

/EMELIE HÖGLUND ♥


 

Såhär gör du för att tävla :

Ni kommer svara på 3 fråger , och göra exakt som det står . Glöm inte att skriva namn och epost och sånt där . Man vinner jätte fina posters på Justin Bieber !

Lycka till ! Klicka på länken för att komma till sidan : http://justinfans.webblogg.se/2011/march/tavling-har-pa-justinfans.html#comment 


- Dream big , Never Say Never

/EMELIE HÖGLUND ! :D

Dagens humör: Toppen

Dagens mående: Bra

Dagens borde: Sluta chilla

Dagens frisyr: Utsläppt
Dagens smink: mascara , puder

Dagens klädsel: ljusa jeans, vit-gul randig tröjja 
Dagens planer: street dance träning

Dagens materiala vill ha: Iphone 4

Dagens fundering: 

Dagens tråkigaste: äta

Dagens längtan: Ingenting faktist

Dagens tidning: Julia
Dagens låt : 21st Century Girl - Willow Smith


/ EMELIE HÖGLUND ♥

Hejj på er !

Tisdag idag vilket inebär en ganska chillig dag . 2 håltimmar och 5 lektioner , och dom är inte så jobbiga . Så dagen i skolan var helt okejj . Efter skolan cyklade jag och Amanda ner till stan , andra dagen irad för mig . Men jag var tvungen att köpa ett par vår skor för jag har bara converse . En kort stövel med 7cm klack , jätte nöjd med dom !

Ikväll bär det av på street dance träning , det blir grymt kul . Alltid lika roligt ;)

Men nu får jag ta och titta vidare på www.junkyard.se , grymt snygga saker !


Ha det bra alla underbara människor !


- Dream big, Never Say Never !

/EMELIE HÖGLUND !   


ps : det funkar inte att ladda upp bilden på skorna så jag visar dom i något andra inlägg .

Dagens humör: Glad

Dagens mående: Bra

Dagens borde: Ta på mig konståknings kläderna

Dagens frisyr: ut släppt
Dagens smink: mascara

Dagens klädsel: jeans , vitt linne , blus
Dagens planer: konståknings träning

Dagens materiala vill ha: RINGAR !

Dagens fundering: 

Dagens tråkigaste: att sesången för konståkningen snart är slut ...

Dagens längtan: helgen

Dagens tidning: Glitter
Dagens låt : Dr.Bieber - Justin Bieber


/ EMELIE HÖGLUND ♥

Halojj på er alla underbara läsare !

Kom precis hem från stan , har vart där med Michaela och Sara . Det var 7kt kul . Vi han även ta en fika på 3B , det är riktigt mysigt där . Så så fick det bli en coca cola och en kladdkaka . Perfekt efter en måndag i skolan , dom är verkligen inte korta iaf . Jag köppte ett par nya springtights på stadium för 249:- , ett par vanliga svarta med dragkedja längst nere och sen så köppte jag en korsring på JC för 49:- . Jätte bra köp idag iaf , drar nog ner på stan på onsdag och fredag igen tror jag . Snart bär det av på konståknings träning , sista träningen för sesången ... riktigt sorgligt faktist . Alla underbara minnen från träningar , tävlingar och isshow kommer bli saknat ! ♥


Ska ta på mig tränings kläder nu , sen blir det mot köket ! :D


- Dream big , Never Say Never !

/EMELIE HÖGLUND ♥


Presentation


Emelie & Sara ♥
2 tånors tjejers liv !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att vi ska skriva mer om här på bloggen ? :)
 Mode
 Foto
 Kändisa
 Vår vardag
 Träning
 Skolan

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards