emelieochsaras

Alla inlägg den 26 maj 2011

Hejj ,

har inte gjort så mycket idag . Efter skolan har jag typ bara suttit vid datan .

Snart måste jag plugga tills engelska provet imorgon , syslöjds provet gick jätte bra idag . Men jag ska väll börja plugga alldeles strax . Det är ju också fredag imorgon , awesome . Har ju längtat hela veckan haha !  På lördag drar jag Sara och kanske ngn mer till överby , sjukt kul ! Ha det bäst alla läsare , komentera !


Kramisar

/ E


 

Hejhej!

Igår efter skolan tog jag emelie oss en runda på stan. Det blev ett par byxor och en tröja båda två från ginatricot:



   Rea på domhär för 50kr!

T-shirt 99kr  
 

Och var sin Ben & Jerry's  


Och idag på hemkunskapen gjorde vi hallongrottor, dom blev ganska goda faktiskt  

Och nu får väl jag ta och börja med läxorna tills imorgon.


Ha det jättebra!
Kram Sara! 

Presentation


Emelie & Sara ♥
2 tånors tjejers liv !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att vi ska skriva mer om här på bloggen ? :)
 Mode
 Foto
 Kändisa
 Vår vardag
 Träning
 Skolan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards