emelieochsaras

Alla inlägg den 19 maj 2011

Häjj ,

Kvääälls inlägg hade jag tänkt . Har igentligen inget att säga , men tänkte att ni ändå kanske ville ha ett inlägg för Sara är ju inte precis värsta bloggaren ... hahaha ett inlägg per vecka typ ! Just nu chatar jag med Beatrice på msn som var sjuk idag, krya på dig tjejen hoppas du kommer imorgon ! Ska väll alldeles strax gå och dejta min kudde framför någon bra film eller TV pogram .

 

Har föresten anmält mig till konfirmationen , det blev äventyr . Ska bli sjukt kul , på sportlovet kommer vi åka på skidresa . Bea och Sara har också valt det ! Kul kul , ser fram emot alla saker vi kommer göra men inte när vi ska till kyrkan . förlåt men jag gillar det verkligen inte , men skit samma ! ;)

 

Ha det bra ,

godnatt !

 

/ E   

 

Hejj ! ;*


Tisdag : Hade konståkning i Skara , gick sådär men det var riktigt skojj !


Onsag : Jag och Bea cyklade ner till stan efter skolan och kikade lite sen hängde jag och sara med hon till sin vindsurfs träning ... hon ska även tävla denna veckan !


Idag : Kom hem från skolan , satte mig en stund framför TV:n och titta på Smallville och sedan blev det datan . Har haft fullt upp denna veckan så jag har inte kunnat blogga men nu är jag tillbaka ! Ikväll blir det kanske lite TV och förhoppnings vis en springtur i spåret med älskade Sara . Just nu håller jag på att jobba på en header !


Ha det bra !

/ E  ♥


ett smakprov på bilderna vi tog i måndags :

 

Presentation


Emelie & Sara ♥
2 tånors tjejers liv !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att vi ska skriva mer om här på bloggen ? :)
 Mode
 Foto
 Kändisa
 Vår vardag
 Träning
 Skolan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards