emelieochsaras

Alla inlägg under april 2011

Av Emelie Höglund , Sara Magnusson - 10 april 2011 21:48

Hejj på er ,

Dopet idag var helt okejj , Simon (min kusin) har blivit 7kt stor nu ... jag åker till mina kusiner på påsklovet . Längtar !


Vill bara varna er för riktigt dålig upppdatering från min sida denna veckan ,

för jag har 2 stycken prov och antagligen läxor också .


Blir nog inget inlägg på bloggen imorgon ,

men imorgon blir det plugg och träning vid 20:00 .


- Dream big , Never Say Never !


/ Emelie Höglund   


 

Av Emelie Höglund , Sara Magnusson - 10 april 2011 21:43

Hejj på er ,

videoinlägget funkade inte att ladda upp IGÅR . Men det funkar antagligen idag så här kommer det efterlänktade videoinlägget :



Jag och Sara gjorde även ett videoinlägg igår , så här kommer det också :






/ Emelie Höglund :D

Hejj ,

Ikväll kommer det ett  videoinlägg för det har en del tjatat på mig ganska länge . Ett tips för er bloggare som är trötta på att bara skriva inlägg ;)

Håller just nu på att ladda upp de på youtube . Så det ska finnas på bloggen ikväll om det funkar .

Nu går big brother i repris på tv11 så jag drar mig vidare mot tv:n !   

TTYL !

/ emelie höglund   




Dagens humör: Glad  

Dagens mående: Jätte bra!

Dagens frisyr : hängande

Dagens klädsel: jeansskorts, tajts, svart linne med blåt linne över

Dagens smink: puder, rouge & mascara

Dagens borde: Ut och springa

Dagens planer: Kanske ut och springa ändå  

Dagens materiala vill ha: Ny mobil

Dagens fundering: -

Dagens tråkigaste: -

Dagens längtan: Konserten

Dagens tidning: Julia

Dagens låt: Yes I Can - Christian Beadles


Kram Sara !

HejHej!

Nu känner jag att sommar är på väg och att våren är här på rikdigt! Sitter ute på altanen i bara linne och har på mig mina nya solglasögon, rikdigt gött!

Och kom precis hem från släktkalas hos Tilda som fyllde 13år igår!    


Och idag har jag inga planer mer änn att vara ute i det varma vädret, kanske ut och springa och träna till franska provet som är på måndag men det blir ju lite roligare att träna på det när man kan vara ute och göra det   


Ha det gott så ses vi! Kram Sara 



 The new pele-Justin Bieber!   


Hejj ,

gårdagen var bra ... vi såg bl.a 14 SUGER ! och cykla runt lite .

Klockan 11 ungefär idag , cyklade jag , min bror och pappa och köppte glass på Läckögrillen , gör gott !     

Michaela kom precis , så nu ska väll vi antagligen hitta på något !


- Dream big , Never Say Never !


/ Emelie Höglund   


 

Hej , 

Idag blir det Sara och Beatrice .

Vi kommer väll antagligen cykla runt lite och kika på stan . 

Gör antagligen ett inlägg ikväll igen , 


- Dream Big , Never Say Never !

/ Emelie Höglund   


                                                    
                          Hej                     
                                          

HejHej!


Kom precis hem från en rolig timme från teatern 

Dagen har väl varit rätt okej, hann klart med tryckbilden till utställning som skulle vara klart idag. På pricken...  

Haha, har även målat naglarna idag med nån pastel-lila färg. Blev ganska fint faktiskt   

Ne, nu ska jag dra iväg till Emelie och Bea 


Ha en fortsatt bra kväll!


Kram Sara   

Presentation


Emelie & Sara ♥
2 tånors tjejers liv !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att vi ska skriva mer om här på bloggen ? :)
 Mode
 Foto
 Kändisa
 Vår vardag
 Träning
 Skolan

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards