emelieochsaras

Alla inlägg den 7 april 2011

HejHej!


Kom precis hem från en rolig timme från teatern 

Dagen har väl varit rätt okej, hann klart med tryckbilden till utställning som skulle vara klart idag. På pricken...  

Haha, har även målat naglarna idag med nån pastel-lila färg. Blev ganska fint faktiskt   

Ne, nu ska jag dra iväg till Emelie och Bea 


Ha en fortsatt bra kväll!


Kram Sara   

Hejj ! ♥

Som ni ser är Sara tillbaka på bloggen , eller ja hon har ju inte kunnat blogga för hon har haft fullt upp !

Igår blev det inget inlägg för mig heller , var med Beatrice och kollade på Glee och en grymt bra film på 6:an Min första kärlek ! tror jag den hette . Idag har torsdagen varit som vanligt skola osv . Beatrice sover hos mig sen men först ska hon rida eller ngt sånt där så hon kommer ikväll . Imorgon ska vi va med Sara också vi får väll se vad vi hittar på :)


Ska nog dra mig vidare mot tv:n eller något !

Hörs kanske senare ,

- Dream big , Never Say Never !

/emelie höglund   


  

här kommer en rebecca blacks låt friaday . Syns att den har fått så mycket hat , tycker det är 7kt låt folk göra sin musik om du inte gillar det behöver man inte skriva elaka saker till en person. Jag tycker hon är as fin och sjunger jätte bra :D iaf , njut ..

Presentation


Emelie & Sara ♥
2 tånors tjejers liv !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att vi ska skriva mer om här på bloggen ? :)
 Mode
 Foto
 Kändisa
 Vår vardag
 Träning
 Skolan

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards