emelieochsaras

Alla inlägg den 17 april 2011

Av Emelie Höglund , Sara Magnusson - 17 april 2011 16:50

Hejj , jag och Sara håller på att baka för fullt . Kladdkaka och "Emelie och Saras hemmagjorda sylt " . Kladdkakan står just nu i ugnen och så passar jag på att göra ett inlägg här på bloggen.

Ikväll sover Sara över hos mig , då ska vi se på filmen "Yes Man" och antagligen lite mys till det . Imorgon drar vi iväg till sockerbruket våning 2 och påsk-pysslar klockan. 17:00 . 


EMELIE OCH SARAS HEMMAGJORDA SYLT.   

Du behöver:

* Bär t.ex jordgubb och hallon

* Socker


Gör såhär :

* Tina alla bär i den mängd du vill ha

* Mosa bären i en skål 

* Tillsätt nu socker i den mängd du vill ha så det varken blir för sött eller surt


FÄRDIG !


Ha det bra !


- Dream big , Never Say Never !

/ Emelie Höglund   


 

Av Emelie Höglund , Sara Magnusson - 17 april 2011 16:26

hejhej!


Bakar kladdkaka med emelie och till det blir det våran hemliga hemmagjorda sylt . MUMMS 

Veckan har varit rikdigt rolig! Vi har haft 4konserter på 2dagar rikdigt roligt men man har varit ganska trött också  


Och senare kommer brorsan och hans tjej hem igen och ikväll sover jag över med emelie, på tisdag drar jag och mamma till göteborg, några dagar blir det säkert kusinerna och påsklovet har precis börjat kan inte bli mycket bättre!  


Kram Sara!


 

Presentation


Emelie & Sara ♥
2 tånors tjejers liv !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att vi ska skriva mer om här på bloggen ? :)
 Mode
 Foto
 Kändisa
 Vår vardag
 Träning
 Skolan

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards