emelieochsaras

Alla inlägg den 15 april 2011

Av Emelie Höglund , Sara Magnusson - 15 april 2011 19:49

 


Den här underbara bikinin hittade jag när jag kikade runt på kläd butiker !

Denhär ska jag verkligen köpa . Synd att det inte gick att skicka efter ...


/ Emelie Höglund

Av Emelie Höglund , Sara Magnusson - 15 april 2011 19:21

Hejj , tänkte bara lägga ut några roliga och bra filmer på Justin Bieber . Hoppas ni gillart , än del är gamla och en del är ganska nya men jag hoppas det går bra ändå!

/ Emelie Höglund   





och nu kommer än film till alla er haters , justin bieber är inte värd ert hat !





Av Emelie Höglund , Sara Magnusson - 15 april 2011 19:01

Hejj ♥

FREDAG idag . Och nu är det påsklov som gäller . Riktigt gött !

Skoldagen var helt okejj . Har typ inget att säga om dagen men ...

Stack till stan efter skolan med Sara (delägare på bloggen ) .

Hittade massor av saker men kunde inte köpa något eftersom jag verkligen måste spara till Ullared . Man vill verkligen inte komma pank dit ... haha !

Åker den 6 Maj , läääääääääääängtar !


Justin nu chillar jag framför datan och chattar med alla möjliga folk på fejjan .

Ikväll blir det fredagsmys framför talang med hemma gjord kebab talrik och sedan efterätt . Om ändå mitt godisförbud vore slut ...


Rebecca Black - Friaday .



Ha det bra kära läsare !


- Dream big , Never Say Never !

/Emelie Höglund

Presentation


Emelie & Sara ♥
2 tånors tjejers liv !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att vi ska skriva mer om här på bloggen ? :)
 Mode
 Foto
 Kändisa
 Vår vardag
 Träning
 Skolan

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards