emelieochsaras

Alla inlägg den 23 april 2011

Av Emelie Höglund , Sara Magnusson - 23 april 2011 22:01

Hejj ,

ett kvällsinlägg tänkte jag . Som ni ser så har vi lagt till en ny header , hoppas ni gillar den . För jag hade verkligen ingen aning om hur jag skulle göra en nya header men det kändes som om det behövdes en ny headet iallafall . Som ni såg så fick ju Sara en Justin Bieber tröjja , hihih jag har en likadan sån .. fick den när jag fyllde 13 i höstas :D

Den tröjjan är verkligen underbar ! Imorgon åker jag och känar pengar hos farmor och farfars stuga , där ska det jobbas ! Behöver ju pengar till Ullared och Liseberg ! Riktgit bra , fick ju faktist 500 kr i påsk present (yyyy) . Det var väll allt jag hade att säga (:


- Dream big , Never Say Never !

 

Ha det gött , solen är underbar'


/ Emelie !  


 

Av Emelie Höglund , Sara Magnusson - 23 april 2011 15:24

Glad Påsk!

Hoppas ni har haft en bra start på påskaftonen! Det har jag i morse åt jag frukost ute i solen på altenen rikdigt skönt! 

Sen vid halv 12 började vi leta påskägg, mycket gott 

Sen gick jag ner till mormor och morfar tillsammans med mormor för att åka hem till Lidköping. När jag kom hem igen så åt vi lite och sen leta vi påskägg i de fick jag en Justin Bieber tröja och godis, jag älskar verkligen tröjan!!

 

Och snart ska jag väl göra mig iordning till kvällen  


Ha en jättebra påskafton!

Kram Sara 

Av Emelie Höglund , Sara Magnusson - 23 april 2011 13:57

HEEEEEEEEEEEEEEJJJJ !

Påsk afton idag juu , grymt kul ! En liten stund efter jag hade vaknat fick jag min påsk present , mohhahahahaha en stor påse godis och 200kr . Ännu mer pengar !   

Ska väll gå ut till våra gäster alldeles strax antar jag :ppp . Snart blire ju efterätt också .

Hihi , jag måste be Camilla (faster) stämma min gitarr nu . För det behövs verkligen .

Kanske filmar någon gång när jag spelar down to earth eller något . Men ni får ha det bra !


- Dram big , Never Say Never !

/ Emelie   



Presentation


Emelie & Sara ♥
2 tånors tjejers liv !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att vi ska skriva mer om här på bloggen ? :)
 Mode
 Foto
 Kändisa
 Vår vardag
 Träning
 Skolan

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards