emelieochsaras

Alla inlägg den 6 april 2011

Hejj! 

Förlåt för dålig uppdatering från min sidadom senaste dagarna, får bli en förbättring på det nu, haha!  


Imondags så började eftersäsngsträning och då var det ballet och idag så var det vanlig markträning tror jag och imorgon är det springning i råda. Kommer tyvärr inte kunna var med imorgon p.g.a att jag har ju teater och idag kunde jag inte heller vara med :( för vi hadde XL rep från 15.30-18.00 till konsertern nästa vecka:) 
Glöm inte att köpa biljetter om du bor i närheten av Lidköping så du kan se våran konsert nästa vecka på onsdag eller torsdag + sitter och lyssnar på Tylor Swift - Love Story om och om igen eftersom jag ska sjunga den på konsertern också ;D

Ska snart kolla på ett program som går på 6:an kl.21.00 som heter min stora kärlek som fakdiskt verkar rikdigt bra!   


Kram Sara!  


Presentation


Emelie & Sara ♥
2 tånors tjejers liv !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att vi ska skriva mer om här på bloggen ? :)
 Mode
 Foto
 Kändisa
 Vår vardag
 Träning
 Skolan

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards