emelieochsaras

Alla inlägg den 2 april 2011

Hejj på er ♥
Lördag idag ! Gårdagen var underbar , vi åt frukt sallad och glass .. 7kt gott !

Idag drog vi ner och chilla i stan runt omkring , och åt glass :D Annars har det inte hänt så mycket faktist . Just nu har mamma tjejkväll så man hör lixom bara en massa skratt . hmm det kommer ju gå så bra för mig att kolla på film ikväll ?!

Ikväll blir det antagligen datan , se på TV och på en film mamma hyrde till mig : Letters to Juliette , jag har hört att den ska va jätte bra så det ska bli kul at se den.

Imorgon blire sova och sen kanske någon kompis eller något ...   


Min nya ringsingnal :

Vad tycks om den ?



- Dream big , Never Say Never !

/EMELIE HÖGLUND ♥


  7kt söt bild på mig och min gamla hund Alba , erkänn ?

Presentation


Emelie & Sara ♥
2 tånors tjejers liv !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att vi ska skriva mer om här på bloggen ? :)
 Mode
 Foto
 Kändisa
 Vår vardag
 Träning
 Skolan

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards