emelieochsaras

Alla inlägg den 22 april 2011

Av Emelie Höglund , Sara Magnusson - 22 april 2011 23:35

HejHej!

Just nu sitter jag hemma hos kusarna och myser!

Igår var jag och Linnéa en sväng på Överby där jag köpte en lila klocka och en liten gullig lypsyl i form av en cupcake.


Och idag kom även Tilda hit så idag har vi solat, gått och fikat lite hos mormor och morfar och spelat wii vinter spoter och wii dance m.m  

Och nu tror jag vi ska kolla på Pretty Women som jag aldrig har sett men som jag alltid har velat sett på   


Ha en fortsatt bra kväll så hörs vi mer imorgon

Kram Sara!

Av Emelie Höglund , Sara Magnusson - 22 april 2011 19:38

Halojj ♥

Lördagen tillbringades med underbara Linnea Winther . Vi var först nere på marknaden , där köppte jag ett par nya solbriller och på bågaerna är det zebra randigt , ett armband och en slush . Sedan stack vi till Linneas mamma där tog vi lite bilder och sånt . Sen nör vi hade tagit bilderna stack vi till Linneas pappa och satt vid datorn och redigerade bilder !


Glad påsk föresten , mohahahaha imorgon får jag äta godis för då äre påsk :DDDDDD


- Dream big , Never Say Never !

/ Emelie   


         

Presentation


Emelie & Sara ♥
2 tånors tjejers liv !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att vi ska skriva mer om här på bloggen ? :)
 Mode
 Foto
 Kändisa
 Vår vardag
 Träning
 Skolan

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards