emelieochsaras

Alla inlägg den 18 april 2011

Hejj på er ! ♥

När ändå inte min pappa använde sin dator , smög jag mig in på den och passade på att göra ett inlägg här på bloggen .

Påsk-pysslet på UG var jätte roligt , stannade där till ca 7 sedan drog jag och Sara hem för båda vi skulle äta . Nu har jag kollat lite på mamma byter bo tror jag det heter ?! Och ätit pappas oboy kladdkaka alltså vanlig kladdkaka fast man byter ut kakaon till oboy . Super gott ! Bra gjort pappa !

Imorgon drar jag iväg till mina kusiner , och jag har pratar med Sara och hon ska försöka fixa uppdatering så bra som möjligt !

Kom även på att jag skulle berätta att jag och Sara anmält oss till Lisebergs resan , finns få platser kvar så om ni vill anmäla er måste ni verkligen skynda er , kosta då 70 kr .


Ha det !


- Never Say Never !

/ Emelie ♥



Av Emelie Höglund , Sara Magnusson - 18 april 2011 15:22

  

  • Påsklov
  • Skönt väder
  • Bygg-arbetarna på vårt hus snart borta
  • Liseberg 1 Mars
  • Ullared

 

  • Skolan
  • Tidiga mornar
  • Lite kläder i garderoben
  • Godis förbud
  • Apelsin juice !!!!!!!

/ Emelie Höglund ♥


Av Emelie Höglund , Sara Magnusson - 18 april 2011 15:14

HejHej!


Sitter hemma hos emelie och lyssnar på Justin Bieber  

Och vid 4 så åker vi iväg till sockerbruket och påskpysslar och anmäler oss till en resa till Liseberg 1maj!


Och på lördag är det ju påskafton, och det firar jag med kusinerna , vad ska ni göra för kul på påsklovet?  


Kram Sara!


                      

Av Emelie Höglund , Sara Magnusson - 18 april 2011 15:06

Hejj hejj ♥

Jag och Sara sov ju över igår tills idag . Vi hade jätte kul , vi såg på "yes man" och åt sheeez xrunches (stavning) . Vi var grymt sega upp idag och var inte färdiga frammåt 1 . Men vi har inte hunnit göra så mkt . Frammåt 4 ska vi dra till UG och påsk-pyssla och även anmäla oss till Lisebergs resan 1 Maj . Sen ikväll händer inte så mycket , jag ska packa ... för imorgon åker jag ju till mina kusiner och leker och busar med dom . Så Sara får ta han om uppdaten över : Tisdag , Onsdag och kanske Torsdag . Så jag hoppas Sara hinner med mkt inlägg på bloggen ! Så hörs vi snart igen . Hinner troligtvis göra något inlägg på torsdagen


Ha det bra ,


- Dram big , Never Say Never !

/ Emelie Höglund ♥


 

Presentation


Emelie & Sara ♥
2 tånors tjejers liv !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att vi ska skriva mer om här på bloggen ? :)
 Mode
 Foto
 Kändisa
 Vår vardag
 Träning
 Skolan

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards