emelieochsaras

Alla inlägg den 29 juni 2011

Jag är med och tävlar om att vinna ett sminkkit från I.D för ett värde på ca 100 kr . Jag tävlar på www.dennism.se , kan även passa på att tipsa om bloggen ! Hans blogg är sjukt bra , och jag följer sjävlklart hans blogg ! ♥


Allt du behöver göra är att klicka in på hans blogg och där står allt du behöver veta . Lycka till älskade läsare ! :D


/ E


 









 


Hejj ,

har inte kunnat blogga för mitt internet hemma hos mig funkar inte hos mig , men just nu sitter jag hos michaela , och snor deras internet ! Allt har vart jätte bra dom här dagarna jag inte har bloggat och har typ inget speciellt att berätta förutom att jag var i skövde igår . köppte : tröjja , 2 ear cuffs ( en med kedja) , 2 mascaror , örhängen och lite till . Kan tyvärr inte ladda upp bild på sakerna ...


idag : kom hem från svalnäs för ca 1 h sedan eller ngt , och det har vart sjukt gött i värmen . Har blivit sjukt brun på benen men därimot bränt upp hela ryggen . svider så jäkla mycket . Ikväll blir det städa rummet och sova ...


men hur har ni det i hettan ? c:


  

väldigt vacker bild ... , osminkad dess utom ! ;)


/ E


Presentation


Emelie & Sara ♥
2 tånors tjejers liv !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att vi ska skriva mer om här på bloggen ? :)
 Mode
 Foto
 Kändisa
 Vår vardag
 Träning
 Skolan

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards