emelieochsaras

Alla inlägg den 4 juni 2011

HejHej!

Dagen har varit riktigt skön!

Åkte med mamma och pappa till Hjo i morse och blev borta hela dagen. Solat, kollat i affärer och bara haft det allmänt skönt! Köpte mig en liten gullig krok i en affär med en cupcake på:




Och nu på kvällen har jag bara varit inne och kollat lite bloggar.


Ha det jättebra och njut utav vädret nu! 

Kram Sara!  

Bilder på mig och Amanda från idag ♥


        

  


Hejj , 

kom typ nyss hem från bästaste Amanda . Vi har solat typ hela tiden och min mage är sjukt brun , haha . Och vi har druckit cola också . Ikväll blir det lite grillning tror jag , och ska tvinga mamma att hyra : Charlie St. Cloud . Jag tror att den är riktigt bra . Ha en bra Lördags kväll , njut av vädret !   

/ E


Nu kan man vara med och vinna en sjukt grym camera (canon g11 )  på www.dennism.se . Bloggen är sjukt bra , och en utav dom bloggarna jag följer såklart ! ♥


  


/ E

Hejj ,

vädret är på topp . Ca 25 grader , jag åker snart till Amanda och då blir det sola i det sköna vädret och förhoppnings vis lite bad . Men vi hörs ikväll eller ngt . ♥

Kram

/ E

 

DAGENS OUTFIT !

 

tröjja : gina tricot 

shorts : stadium 

 

  

Presentation


Emelie & Sara ♥
2 tånors tjejers liv !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att vi ska skriva mer om här på bloggen ? :)
 Mode
 Foto
 Kändisa
 Vår vardag
 Träning
 Skolan

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards