emelieochsaras

Alla inlägg den 13 juni 2011

Hejhej!

Ifredags kväll åkte jag och felicia iväg till kai och där träffase vi lite andra människor, jätteroligt och mysigt.      

Och igår var jag och emelie en sväng och sen åkte jag och familjen till skogshyddan och spelade minigolf, kom sists haha ;D

Och idag har jag och emelie varit på stan och köpt prisenter till Bea och Michan men vi han aldrig börja med Michans och han inte klart med Beas så vi får fortsätta imorgon igen   

Och efter det åkte jag iväg till musikskolan för avslutning och uppspel för dom andra, det gick faktiskt jättebra!


Och imorgon på gympan åker vi iväg till Framnäs och badar, gött   


Ha det bra!

Kram Sara!



Presentation


Emelie & Sara ♥
2 tånors tjejers liv !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att vi ska skriva mer om här på bloggen ? :)
 Mode
 Foto
 Kändisa
 Vår vardag
 Träning
 Skolan

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards