emelieochsaras

Alla inlägg den 12 juni 2011

Hejj ,

kom hem från Götteborg i igår natt runt 2 så jag har inte kunnat blogga ...

Hela förmiddagen har jag bara städat mitt rum , men nu är det äntligen färdigt och ska strax va med Sara . Sen får vi se vad vi hittar på , kanske solar ?


Fredag : Åkte hem och mina föreldrar sa att vi skulle åka till Götteborg och bo på hotell . Packade och gjorde ett inlägg på bloggen sedan åkte vi . Hade världens grymmaste hotell . På kvällen gick vi runt och kolla lite , kollade i affärer , köpte en bh på h&m . Och vi åt burger king ! :D På kvällen gick vi på bio , baksmällan 2 fick det bli . Grym film måste jag säga !

 

Lördag : Vi åt hotell frukost och sedan drog vi iväg till Liseberg , sjukt kul . Åkte massor av karuseller , och mina kusiner kom sedan runt 12 . Mina söta små kusiner , åkte små söta karuseller med Oliver . Åt Ben & Jerry´s . Vågade inte åka Atmos Fear .... men men , det tar vi nästa år  !


Sista veckan i skolan , och det ska bli sjukt gött . Slippa allt jobb och ha sommarlov . Men jag måste hitta en avslutnings klänning ...


Ha det bra   

puss

/ E


 


Presentation


Emelie & Sara ♥
2 tånors tjejers liv !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att vi ska skriva mer om här på bloggen ? :)
 Mode
 Foto
 Kändisa
 Vår vardag
 Träning
 Skolan

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards