emelieochsaras

Alla inlägg den 6 juni 2011

HejHej!


Igår kväll var jättemysigt! Vi grillde bland annat lite banan med choklad ock kockos i, riktigt gott!

Och nu sitter jag hos emelie och solar lite, senare tror jag vi drar hem till mig och bakar våran berömda kladdkaka med glass.   


Ha det bra!

Kram Sara!

Hejj    ,

just nu sitter jag i det underbara vädret med Sara och solar . 28 grader i solen . Underbart väder , fast det ska ju även bli regn och åska idag ... Musiken är självklart på , och Man down - Rihanna spelas för fullt . I eftermiddag får vi lite främmat , då blire lite grillning osv . Har annars inget mer att säga . Ha det bra i solen ,

puss   

/ E


nytagen bild för ca 1 minut sedan på mig & Sara !

 

Presentation


Emelie & Sara ♥
2 tånors tjejers liv !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att vi ska skriva mer om här på bloggen ? :)
 Mode
 Foto
 Kändisa
 Vår vardag
 Träning
 Skolan

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards