emelieochsaras

Alla inlägg den 25 juni 2011

Jag har blivit sjukt kär i ett nytt band som heter One Direction . Dom är så sjukt underbara , kan helt enkelt inte leva utan dom .

 Niall Horan och Harry Styles är helt klart mina favoriter , så sjuuuukt söta !

Niall Horan ♥ :

         


Harry Styles ♥ :


         


Hela gruppen tillsamans :

från vänster : Niall , Zayn , Louis , Harry & Liam


  


      


          


och här kommer några videos :




/ E

Heyy ♥

Är nu hemma från våra kompisar vi har firat midsommarafton hos . Gårdagen (midsommar afton) var bra, denna dagen har också vart sjukt bra . Jag mamma , och några mer åkte även en sväng ner till spiken idag för vi skulle köpa fisk och räkor till mig ! Imorgon bär det av till Göteborg igen , eftersom min bror ska på hockey läger dit , på vägen dit eller hem så ska även jag och mamma shoppa lite ... vi får se om jag får med mig något hem ! Men nu ska jag droga lite musik från mitt nya favorit band : One direction !

ttyl

/ E


  haha jag och amanda för typ 2 år sedan ? :D

Presentation


Emelie & Sara ♥
2 tånors tjejers liv !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att vi ska skriva mer om här på bloggen ? :)
 Mode
 Foto
 Kändisa
 Vår vardag
 Träning
 Skolan

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards