emelieochsaras

Alla inlägg den 19 mars 2011

Det blir tyvärr inget video inlägg eftersom ljudet på datan inte var bra nog så vi kör på ett vanligt inlägg istället .

_________________________________________________________________

 

Hejj jag heter Emelie , född år 1997 . Går i 7:an på dalängen . På fritiden dansar jag street-dance , tränar konståkning , kompisar och tar itu med alla läxor osv. Jag är ett stort fan av Justin Bieber , jag är helt klart hans största fan, så han kommer det nog skrivas mycket om här på bloggen . Jag tror inte att det är så mycket mer ni behöver veta om mig ,om det är något mer ni vill veta om mig är det bara att komentera detta inlägg med en fråga . Ha det bra kära läsare ! kram på er / emelie höglund   

 

______________________________________________________________________________

 

Hejj jag heter Sara Magnusson och går i 7:an på dalängen. På fritiden åker jag konståkning, spelar piano, teater och dansar street och är med kompisar. 

Kram Sara    

Hejj och välkomna till vår blogg . Vi tänkte göra ett videoinlägg där vi presenterar oss själva osv. Ha det bra så länge !   

/emelie&sara ! (a)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Emelie & Sara ♥
2 tånors tjejers liv !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att vi ska skriva mer om här på bloggen ? :)
 Mode
 Foto
 Kändisa
 Vår vardag
 Träning
 Skolan

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards