emelieochsaras

Alla inlägg den 26 mars 2011

Hej på er!

Det gick inte så bra på tävlingen idag, men, men.... Just nu så ser jag mest fram imot lägret i sommar.

Men grattis till alla er andra! Ni var gör duktiga! 


Här kommer lite bilder från idag på tävlingen:

 Innan prisutdelning:)  Från vänster: Malin, Annie, Sara (jag), Henrietta & Elionora    Och en liten bild på mig från förra tävlingen   


Kram Sara!

Dagens humör: Glad

Dagens mående: Bra

Dagens borde: Äta frukost snart

Dagens frisyr: Hängande med det blir nog en lite snyggare till tävling
Dagens smink: Ingenting änn så länge

Dagens klädsel: Mjukis, Konståkarelinne med flieese över
Dagens planer: Åka iväg till Mariestad

Dagens materiala vill ha: 

Dagens fundering: 

Dagens tråkigaste: Ingenting:)

Dagens längtan: Till nästa helg

Dagens tidning: Glitter
Dagens låt: Never Say Never - Justin Bieber, Jaden Smith


Kram Sara  

Hejj!


I onsdags så var det ju studiedag här i lilla Lidköping, så jag, Emelie och Bea drog iväg till skövde för först gå på stan och shoppa och sen Sverigepremiär för Justin Bieber Never Say Never i 3D, den var värkligen hur bra som helst! Det blev en skvätt tårar och mycket skratt! Nya favoritfilmen. Den köper jag allt så fort den kommer ut! Så den kan värkligen rekomendera för dig som gillar Justin Bieber!  


Igår blev det en riktigt bra kväll trots omständigheterna, jag, Michan och Lella skulle igentligen åka iväg till Skövde och gå på nåt disco. Men det blev kai istället, första gången jag var där men ett rikdigt mysigt ställe! Där träffa vi Gabriella, Matilda, Augusta och några till  


Och idag är det dags för tävling i Mariestad, åker iväg kl.15.00 med Elionora. Ska bli rikdigt kul!

  Och Emelie är rikdigt saknad men som tur är så kommer hon hem imorgon 


  Kram Sara!


   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Emelie & Sara ♥
2 tånors tjejers liv !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att vi ska skriva mer om här på bloggen ? :)
 Mode
 Foto
 Kändisa
 Vår vardag
 Träning
 Skolan

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards