emelieochsaras

Alla inlägg den 22 mars 2011

Hejhej!

Ska snart dra iväg till dansen med emelie. Och sen efter det blir det att duscha och kolla på desperate housewives och sen åka iväg till emelie för att sova över, för imorgon ska ju jag, emelie och bea åka till skövde för först shopping och sen NEVER SAY NEVER JUSTIN BIEBER 


 Ha det bra här kommer låten Never Say Never med Justin Bieber och Jaden Smith, lyssna och njut!


Kram Sara!   

Dagens humör: Glad

Dagens mående: Jätte bra!

Dagens borde: Städa rummet

Dagens frisyr: Utsläpt med luggen uppsatt

Dagens smink: Puder, Rouge, maskara.

Dagens klädsel: Svarta tajts, vitt linne med en ljusblå topp över

Dagens planer: Åka iväg till dansen och åka till emelie för övernattning:)

Dagens materiala vill ha: Iphone 4

Dagens fundering: Ifall jag ska köpa mig en vårjacka imorgon, men så blir det nog om jag hittar nån:)

Dagens beroende: Mobilen

Dagens tråkigaste: Måste vänta några timmar till tills skövde imorgon!

Dagens längtan: Kusinerna

Dagens tidning: Julia

Dagens låt: Me and my drum - Swingfly

¨

Kram Sara!  

Dagens humör : bra

Dagens mående : helt okejj

Dagens borde : packa till fjällen

Dagens frisyr : utsläppt med uppsatt lugg

Dagens smink : foundation , mascara

Dagens klädsel : Mörka jeans, t-shirt

Dagens planer : packa , ner till helens dans skola och dansa street

Dagens materiella vill ha : navelpercing

Dagens fundering : Hur kommer Nsn 3D att vara ? :D

Dagens beroende : justin bieber

Dagens tråkigaste : skolan

Dagens längtan : onsdag, ska på premiären av justin biebers film . Berättar mer om vad som kommer att hända den dagen i ngt inlägg 

Dagens super längtan : Skid semestern !

Dagens tidning : Glitter

Dagens låt : Idiot - Lena Philipsson


/emelie höglund :)

Hejj hejj ,

inget inlägg igår pga. konståkning och svenska inlämning . Dagen var jätte bra annars , konståknings träningen var väll sådär kunde vart bättre iaf . Och innan träningen var jag tvungen att fixa det sista på svenska inlämningen . Jag hoppas att ni hade en bra måndag annars . Sara kunde inte heller göra ett inlägg pga. läxor.


Just nu sitter jag här framför datan och äter fralla och saft ... super gött efter en hektiskt dag i skolan , en riktigt riktigt dramatisk elevens val , haha . Senare idag blir det att packa inför sälen och ikväll blir det dans . Imorgon bär det av till Justin Bieber : Never Say Never 3D i skövde , jag sara och bea drar dit runt 12 så hinner vi gå på stan lite innan det bär av till biografen ... så det blir nog inget inlägg imorgon , vi får hoppas att Sara kan göra ett . Jag drar även till fjällen på torsdag och kommer hem på söndag , så förvänta er inte en bra uppdatering av självaste Sara , haha !  

Ha det bra läsare , hoppas jag hinner skriva ett inlägg så fort som möjligt igen ! (:


/ EMELIE   


 



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Emelie & Sara ♥
2 tånors tjejers liv !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att vi ska skriva mer om här på bloggen ? :)
 Mode
 Foto
 Kändisa
 Vår vardag
 Träning
 Skolan

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards