emelieochsaras

Alla inlägg den 20 mars 2011

Dagens humör : glad 

Dagens mående : helt okejj

Dagens borde : ut och springa

Dagens frisyr : tofs med uppsatt lugg

Dagens smink : foundation , mascara

Dagens klädsel : svarta skimrande tights , svart tröjja med helften mönstrad

Dagens planer : Sara M såklart (delägare på bloggen)

Dagens materiella vill ha : navelpercing

Dagens fundering : kommer jag någonsin får göra en navel percing för mamma och pappa ?

Dagens beroende : justin bieber

Dagens tråkigaste : sova

Dagens längtan : onsdag, ska på premiären av justin biebers film . Berättar mer om vad som kommer att hända den dagen i ngt inlägg 

Dagens super längtan : Skid semestern !

Dagens tidning : Frida

Dagens låt : Popular - Eric Saade


/ emeliehöglund  

Hey på er !

Första riktiga inlägg från självaste mig . Söndag idag då , sov över med Sara tils idag dagen och kvällen var  extremt mysig ... på kvällen blev det självklart godis , popcorn och cider framför en 7kt rolig film med namnet "old dogs" , rekomenderar verkligen än film för er som vill skratta så är filmen perfekt . Idag vaknade vi klockan 09:20 då var det dags att dra iväg på konståknings träning . Efter träningen skulle jag och Sara bara göra iordning oss och äta ... sen när jag var färdig cyklde jag till Sara . Nu hat vi tjockat i oss en hel del ballerina kex, popcorn och påsk must ... haha livet är ju för chill ibland   Ikväll sitter antagligen jag och Sara fast klistade framför tv:n vid 8 , då blire sista avsnittet av älskade solsidan ! Gonna miss it !

Ha en fortsatt bra söndag , så hörs vi mer imorgon ! / emeliehöglund   



bjuder på denna bild , haha inte den snyggaste precis xd

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Emelie & Sara ♥
2 tånors tjejers liv !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att vi ska skriva mer om här på bloggen ? :)
 Mode
 Foto
 Kändisa
 Vår vardag
 Träning
 Skolan

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards