emelieochsaras

Alla inlägg den 22 juli 2011

Halloj!

Kom hem ifrån stugan vid 5 tiden, har verkligen varit mysigt att vara borta i några dagar! Sen var det bara att börja städa till släktkalaset imorgon och sen var det bara att börja packa också, till söndag när vi drar och campar i en vecka.


Och imorgon träffar jag äntligen Emelie igen och sen blir det släktkalas, kanon!  










Föresten, hörde att att det har kommit bombattentat i Norge, Usch, hoppas allt ordnar sig där!


Tar och sätter på Harry Potter.

Ha en fortsatt bra kväll!

Kram Sara!   


Lite bilder ifrån prisenterna jag fick :)


   

Namnsdagspresent!



En sånhär, fast svart och med mönster på.



   

 


En sånhär i handduk.


 


Också fick jag ett prisentkort på Läckö Slotts affär utav mammas kompis och ett jättefint glas utav Rode.








 



Hejj ,

ingen uppdate på typ sjukt länge. Har haft fullt upp lixom . Men jag funderar på om vi ska flytta bloggen till blogg.se istället , för det är mycket enklare och kortare . Men isf skriver vi det här på bloggen , ni får vänta och se !   


Dagen har vart helt okejj , på förmiddagen var jag och leta klänning med farmor till min fasters bröllopet , hitta en men jag vet inte ... sedan var jag med madde, hade sjukt kul ! Och ikväll ska vi bort en snabbis till ett par kompisar .


Ha en grym fredag folket !


kram

/ Emelie


   

Presentation


Emelie & Sara ♥
2 tånors tjejers liv !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att vi ska skriva mer om här på bloggen ? :)
 Mode
 Foto
 Kändisa
 Vår vardag
 Träning
 Skolan

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards